سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما هیچگاه به مردم دروغ نگفتیم ونخواهیم گفت خاطرنشان کرد: اساس کار ما بر شفافیت و صداقت است و زبان ما دچار لکنت برای عذرخواهی و بیان صداقت به مردم نخواهد شد.

روحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، روحانی در جمع کارکنان، مهندسین و کارگران ایران خودرو اظهارداشت: کشور مال مردم و ملت صاحب کشور هستند عده‌ای معتقدند که حکومت مال ماست و مردم باید حرف ما را گوش کنند این در حالی است که کشور مال مردم است و باید باور کنیم که همه مردم فقط تابع حرف خداوند هستند.

روحانی گفت: اینکه فکر کنیم رای مردم تشریفاتی است و آنها هر چهارسال بیایند و بعد آنها را رها بکنیم با این تفکر به جایی نمی‌رسیم.

وی تاکید کرد: صاحب کشور مردم ایران هستند و خواست مردم ایران باید مورد احترام همه قرار بگیرد.

روحانی با اشاره به اینکه باید با دنیا مسیر تعامل سازنده را دنبال کنیم گفت: این تعامل سازنده با جهان بود که آنها را وادار کردیم که بگویند آنچه را که به ایران تهمت زدند ناروا بود.

وی گفت: اتهامی که به ما زده بودند که در زیرزمین‌ها بمب اتم می‌سازیم دروغ بود و همه دیدند که آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به گذشته فعالیت هسته‌اي ایران اعلام کرد که سوالی نداریم این بزرگترین کار ما بود.

کد خبر 368761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha